Reklamacje

Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. Okres reklamacyjny: 1 rok. 

W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na adres sklepu:

Szwendam się sp. z o.o.
ul. Wilsona 30/32 lok. F1C
42-200 Częstochowa
zamowienia@szwendamsie.pl
577 676 144

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

W przypadku reklamacji zegarków odbywa się ona za pośrednictwem OldOak na warunkach określonych w załączonej karcie gwarancyjnej.

W razie problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania: zamowienia@szwendamsie.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl